• Tasuta tarne pakiautomaati alates 59€

  • 0

    Üld- ja müügitingimused

    Veebipoe www.teetalu.ee (edaspidi veebipood) omanik on Põhjala Teetalu OÜ  (registrikood 12575243), asukohaga Põhjala, Jõksi küla, Kanepi vald, Põlvamaa 63110.

    1. Üldsätted 

    1.1 Käesolevad veebipoe müügitingimused kehtivad veebipoest kaupade ostmisel.  Müügitingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi ostja) ja veebipoe vahel kauba ostmisel  tekkivate õigussuhete kohta. 

    1.2. Veebipoel on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused  internetiaadressil www.teetalu.ee/müügitingimused. Kui ostja esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse ostja ja veebipoe õigussuhtele tellimuse esitamise ajal  kehtinud tingimusi. 

    1.3. Müügitingimustega nõustumine on vajalik tellimuse vormistamiseks. Tellimuse esitamise  ja makse sooritamisega kinnitab ostja, et on tingimustest aru saanud ja nendega nõustunud. 

    1.4. Juhul, kui mõni müügitingimuste säte osutub tühiseks või kehtetuks, ei mõjuta see  ülejäänud sätete kehtivust. 

    1.5. Müügitingimustele lisaks kohaldatakse veebipoest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis  kehtivaid õigusakte. 

    2. Kauba- ja hinnainfo 

    2.1. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. 

    2.2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik veebipoes  müüdavate toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. 

    2.3. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub  ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale  tellimuse vormistamisel. 

    2.4. Veebipood jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui ostja esitas oma tellimuse enne  hinnamuudatuse jõustumist, siis kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise  hetkel. Ostjal ei ole õigust nõuda hinnavahe hüvitamist. 

    2.5. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda tellijalt tagasi kaup, kui kauba  hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

    3. Tellimuse vormistamine, müügilepingu kehtivus 

    3.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb  täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse  ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt pangalingi kaudu, kasutades järgmisi  makseteenuse pakkujaid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV Pank, Coop Pank, Citadele,  Revolut, N26 Pank.  

    3.2. Makseid vahendab Montonio Finance UAB. Tasumine toimub väljaspool veebipoodi  turvalises keskkonnas. 

    3.3. Arve alusel on võimalus maksta ainult äriklientidel.  

    3.4. Müügileping loetakse sõlmituks ja tellimuse täitmist alustatakse kohe pärast seda, kui  tasumisele kuuluv summa on laekunud täies ulatuses veebipoe arvelduskontole. 

    3.5. Pärast tellimuse esitamist ja makse sooritamist saadetakse ostjale e-kiri tellimuse  kinnitusega. 

    3.6. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel,  teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba  kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. 

    4. Kohaletoimetamine 

    4.1. Kaupu toimetatakse kätte Eesti piires. Kaup tarnitakse aadressile, mille ostja on esitanud  tellimuse vormistamisel. 

    4.2. Kaupu saadetakse nii postiautomaati kui kulleriga. Veebipoe lepingupartneriteks kaupade  kohaletoimetamise osas on Itella Estonia OÜ, AS DPD grupp ja Omniva OÜ. 

    4.3. Veebipoes toodud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad arve tasumise hetkest. 

    4.4. Tellimuses esitatud andmete korrektsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine  kauba kohaletoimetamisel. Sihtkoha või kokkulepitud aja muutumisest on ostja kohustatud  teavitama veebipoodi viivitamatult. 

    4.5. Veebipood asendab kohaletoimetamise käigus kahjustada saanud tooted, kui nende  otstarbekohane kasutamine ei ole võimalik. Kui asendamine ei ole võimalik, tagastab  Veebipood kahjustatud toodete eest tasutud summa.

    5. Taganemisõigus 

    5.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva  jooksul.  

    5.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 

    5.3. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis. 

    5.4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja  toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus  alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. 

    5.5. Kauba tagastamisega seotud otsesed kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui  tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või  defektiga toode). 

    5.6. Kauba tagastamiseks tuleb esitada lihtsõnalises vormis kauba ostmisest taganemise  avaldus ning saata see e-posti aadressile info@teetalu.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba  kättesaamisest. Taganemisavaldus peab sisaldama ostja nime, toote nime ning tellimuse  numbrit.  

    5.7. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama  tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. 

    5.8. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem  kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel  saadud tasud, muu hulgas ostja kantud asja kättetoimetamise kulud. 

    5.9. Kui ostja on sõnaselgelt valinud veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja  kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea ettevõtja tarbijale tagastama  kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. 

    5.10. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva  asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest,  kumb toimub varem. 

    6. Pretensiooni esitamise õigus ja vastutus 

    6.1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või  puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta  jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest 1 aasta jooksul asja üleandmisest ostjale  eeldatakse, et puudus oli olemas juba kauba üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine  on veebipoe kohustus.

    6.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole,  saates e-kirja e-posti aadressile info@teetalu.ee.  

    6.3. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist  võimaldavas vormis 15 päeva jooksul. 

    6.4. Veebipood ei vastuta tellimuse täitmisel ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest  tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse  eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida veebipoel ei olnud võimalik mõjutada ega ette näha. 

    6.5. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. 6.6. Veebipood ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest. 

    6.7. Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, parandab või  asendab veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada,  tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.  

    6.8. Veebipood vastutab ostja ees ning ostja vastutab veebipoe ees teisele poolele käesolevate  müügitingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides  sätestatud juhtudel ja ulatuses. 

    7. Vaidluste lahendamine  

    7.1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile  info@teetalu.ee.  

    7.2. Veebipood ja ostja vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel.  

    7.3. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal õigus  pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti Tarbimiskeskkonna osakonda  (https://www.ttja.ee) ja Tarbijavaidluste komisjoni (http://www.komisjon.ee) vaidluse  kohtuväliseks lahendamiseks või kohtusse.  

    7.4. Lisaks võib ostja pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole  (http://ec.europa.eu/odr). 

    8. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine 

    8.1. Ostja isikuandmete töötlemine toimub vastavalt veebipoe privaatsuspoliitikale, mille leiab  siit

    8.2. Tellimuse esitamisel annab ostja nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks tellimuse 

    täitmise eesmärgil.  

    8.3. Veebipood kasutab ostja esitatud informatsiooni üksnes ostja tellimuse täitmiseks ning  kauba ostjale kohale toimetamiseks ega avalda neid kolmandatele osapooltele.  

    9. Autorikaitse 

    9.1. Kogu veebipoe sisu (sh veebipoe fotod ja tekstid) on kaitstud autoriõigusega ning selle  omavoliline kopeerimine või printimine on autoriõiguse seadusest tulenevalt keelatud.  

    9.2. Veebipoe sisu kasutamine on lubatud ainult Põhjala Teetalu OÜ kirjaliku loa alusel.

    0
      0
      Teekorv
      Teekorv on tühiTagasi poodi